måndag 24 oktober 2011

den där bergodalbanan

jag har inte övergett den här bloggen, men i vanlig ordning så händer allt på samma gång. livet i livet och vi gör sig påmint så att säga. jag skulle vilja bombardera med bilder men jag vågar inte riktigt ännu. Helgen var bra! vi var på en fest med en grupp envisa jävlar. som S ungefär. och fick en massa trevliga tips såsom bästa tranbärsstället här på ön, vackraste solnedgången och andra fina framtida utflyktsidéer. och söndagen fick ägnas åt karriären, den på den där vackra platsen. jag låter det kanske vara lite tvetydigt men jag har ju börjat jobba på det där stället, som anställd, samtidigt som företaget rullar på vid sidan av. karriären är alltså egentligen parallell men jag avser nog främst att mena den som kan utvecklas på den där sommardrömsplatsen. Som avslutning för detta inlägg ger jag en snodd bild som fungerar om huvudingrediens i bobyggardrömmarna. (det bästa med alla dessa drömmar är att de verkar gå i uppfyllelse allihopa, ungefär just nu, sammtidigt)

det finns en liknande trappa på kilafors herrgård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar